Siirsin tämän tänne kun alkaa mennä jo niin offtopiciksi. Toisaalta mietin olisko pitänyt pykätä uus ketju, jossa vois kertoilla kokemuksistaan (määrät + millainen matka oli), oli mystistä tai ei. Toisten kokemuksista kuitenkin oppii tosi paljon. Tai ainakin minä koen ne hyödyllisinä kun olen vielä ihan aloittelija näissä puuhissa.
Mutta asiaan… Itse asiassa juuri tuota samaa olen pohtinut itsekseni ja olin tosi iloinen kun luin vastauksesi. Monesti siinä vaikutuksen alaisena ne kaikki mitä päässä liikkuu tuntuu tosiaan kovin tavallisilta ja itsestään selviltä. On jopa hiukan pettynyt, että tämmöstäkö vaan. Jahka tokenee niin tajuaa, että no ei ne nyt itse asiassa olleetkaan niin tavallisia ja itsestään selviä. Monesti vielä kaiken lisäksi unohdan ne mitä päässä liikkui kun vaikutus hälvenee. Välillä olen koittanut mahdollisimman nopeasti kirjoittaa ylös mitä koki mutta usein ei oikeastaan edes löydä sanoja millä niitä kokemiaan kuvaisi.
Näin muuten en ole mikään näkijä. Ikinä en ole meditaatioissa tms. nähnyt mitään. Välillä en tiedä ovatko ne näkyjä mitä näen matkoilla vaiko vaan itselleni normaalia visuaalisempaa mielikuvitusta. Ne geometriset kuviot on nyt ainakin selvästi näkyjä (oletan), koska en sellaisia osaisi edes kuvitella vaikka yrittäisin.