Kysy psilosybiinisienten käyttämisestä

En tiedä kuinka rasittavia sienet on keholle, mutta ajattelen itse niiden käytön maraton harjoituksena mielelle. Käytänkin vain kerran kuukaudessa, tai kerran kahdessa kuukaudessa, antaakseni mielen levätä täysin. Joskus on mennyt vuosiakin ilman trippailua. Maratoniltakin palaudutaan kuukauden päivät.

Nousuvaihe on omasta mielestä kiehtova siinä mielessä että arkimaailma unohtuu, ja kokemukset tuntuvat todellisemmilta. Ei osaa arvioida kokemuksia niin kriittisesti. Äkkiä nousuvaiheen jälkeen, kun arkiajattelu palautuu, koen näyt ja kokemukset tylsiksi ja arkipäiväisiksi. Viimeeksi näin 2 tunnin kohdalla mm. näkyjä, että kuljin keskiaikaisella aasialaisella kadulla, tämä vaikutti jotenkin niin arkiselta unelta etten jaksanut enää makoilla silmälappujen kanssa sohvalla.

Kofeiini ainakin aiheuttaa tuota vessassa käymisen tarvetta jos teen kanssa sienet nauttii, varmaan nikotiini myös. Psilosybiinikin varmaan kiihdyttää aineenvaihduntaa. Itse valmistaudun matkaan samoin kuin kävisin nukkumaan. 3 tuntia ennen ei juo mitään ja muutenkin on ollut päivän niukemmalla ruokavaliolla. Vessassa ei koskaan tarvitse käydä matkan ensimmäisten tuntien aikana.
Uskoakseni olen myös herkempi näkemään näkyjä kuin keskiverto henkilöt, joten annokseni pysyy aika maltillisina.