Ok. Mulla aiemmin kaikki toimi jostain syystä moitteetta. Mutta luulen että nämäkin vaatii just sen tietyn mielentilan, et milloin pystyy avoimin mielin lähtemään liikkeelle.
Viimeksi ihan hyvin pienen määrän otin, ja kun alkoi tuntua jotain nousun merkkejä (on voinu hyvin olla pelkkää placeboakin), niin alkoi joku pieni paniikki, tms.
Keho ikäänkuin muisti vieläkin, mille sienet tuntuu, ja tuon viimekertaisen tapahtuman, ku joku asia vaan pääsi muistuttamaan siitä.
Eli mitään varsinaisia (jälki)haittoja ei oo ilmenny, muuta ku se itse muutaman tunnin trippiaika voi olla mitä on… Ellei sitten se kokemus laukaise mitään vakavampaa, mut ainakaa keltää kuullu kyllä semmosta. En naamatusten, enkä netistäkään mistään luotettavammasta lähteestä.
Ja sillä hetkellä kyllä aika tuntuu matelevan, ja menevän eri tahtia, ja se odotus voi tuntua ikuisuudelta. Kuitenki viime kerraltaki takasi päästiin, vaikka mitään en kyllä kokenu oikeestaan oppivani.
Muutaku ehkä tietyn tavan hallita ahdistusta, ja ottaa vastaan sitä. Mutta ei kyllä ollu niin tehokasta, mitä tuo ois voinu kunnon määrällä olla, vaikka kyllä se sillä hetkellä vähän inhottavalta tuntuikin.
Ja tulin lukeneen tuon kommentin tuosta terveydenhuollosta, niin näinhän se on, että joku voi käyttää psilosybiiniä vaikka ongelmien käsittelyyn, masennuksen selättämiseen, hortonin syndroomaan, tai ihan vaikka ihmettelyyn ja hupimatkailuun. Mutta niistä mainitseminen ei välttämättä edistä sen perimmäisen ongelman hoitoa, jos heti ensimmäisenä takerrutaan sienien käyttöön, ja syypäänä pidetään sitä.
Se mihin ite voisin käyttää näitä, ois esimerkiks joidenki juttujen käsittely (kuten esimerkiks vaikka seurustelemattomuus ikään x mennessä, ja millä tavoin se vaikuttaa itseen, ja mahdollisiin tuleviin suhteisiin), ja sit osittainkin ihan puhtaasti viihdekäyttö.