Pahoinvointi käytön aikana

Mitä tehdä pahoinvoinnille tripin aikana, tää on menny nyt niin pitkälle et viime retkellä en päässy kyytiin ollenkaan ku ajatukset vello vaan siinä oksettavassa olossa. Kaiken lisäks mulla on emetofobia eli en tiedä kumpi ahdistaa enemmän, se paha olo vai pelko että oksentaa (vaikka se ehkä helpottais)

Mä koen että oon saanu kuitenkin sienistä ison avun, haluaisin jatkaa tätä tutkimusmatkaa vielä mutta toi pahoinvointi sotkee kaiken.
Pakko tehdä ens kerralla jotain eri tavalla, nyt jo kun vaan miettii sitä viimekertaista nii oksettaa.

On kokeiltu lemon tekit ja inkiväärit, eipä ollu apua. En käytä THC syistä xyz, mut CBD satunnaisesti, auttaisko tähän?
Entä pahoinvointilääkkeet? Primperan taitaa olla reseptillä mut entä noi käsikauppaversiot Postafen tms. Nyt kaikki niksit kehiin!

Oletko kokeillut tehdä sieniteetä ja suodattaa varsinaisen sienimassan pois ennen nauttimista? Itse itiöemät aiheuttavat joidenkin ruuansulatukselle ikäviä oireita.

Joo, jäi mainitsematta, viimeksi tein teetä ja laitoin vielä lopuksi tippumaan suodatinpaperin läpi. Teen hörppimisen perään vedin inkiväärishotin.
Ja tosiaan aiemmin oon liottanu sitruunamehussa 15-20 min.

Mä vähän luulen että tää pahoinvointi on enemmän henkistä sorttia, siis että pelkää sitä oksua.

Ja tämä tosiaan pahenee trippi tripiltä, ekalla kerralla oli tota pahoinvointia mutta se ei haitannut kun kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä, tokalla retkellä jouduin liikkumaan olosuhteiden pakosta mikä lisäs öklötystä vrt että olis saanu vaan makoilla ja kuunnella musaa. Ja liikkuminen tripin aikana tosiaan provosoi sitä pahoinvointii, siks mietin jos toi Postafen auttais.