Onko täällä ketään, jolla ADHD diagnoosi? Olen miettinyt kuinka paljon tuntemukset eroaa meillä ADHD: illa vs normaaliaivoiset… En yhtään pidä ns. nousuvaiheesta ja siksi olenkin päätynyt porrastamaan annokseni. Otan ensimmäisenä sellaisen annoksen, jonka nousun siedän jotenkin ja boostiannoksen nousu ei sitten enää ole yhtä “kamala” ja pääsen boostin jälkeen oikein mukavasti matkustelemaan pääni sisällä.
Tarkemmin sanonuttuna nousuissa pää menee aivan tolkuttoman kaoottiseksi. Kaikki ajatukset, mielikuvat jne. menee niin kauheaa vauhtia päässä etten ehdi mihinkään keskittymään enkä oikein saa edes mitään tolkkua niistä. Samoin aistit herkistyy niin etten siedä mitään kosketusta, äänet tuntuu 1000- kertaisilta jne. Haluan olla vain laput silmillä täydessä rauhassa ja odottaa, että se kiitorata-vaihe loppuu. Nämä tulee ihan grammankin aloitusannoksella ja gramma on se ehdoton maksimi mitä otan alkuun. Aktivoituuko tuossa jotenkin autistiset jutut? Vaikkein niitä näin normaalitilassa silleen ole.
Ekat kokemukset oli Golden Teacherilla, jolla mielestäni keholliset vaikutukset oli voimakkaammat kuin McKennaii, mitä olen nyt itse kaiken säätämisen ja söhläämisen jälkeen saanut kasvatettua. McKennaiilla tuo gramma tuntui tosin paljon voimakkaammalta päässä mitä GT.
Myös sitten ns laskut on siinä mielessä ikävät, että on ahdistus palata takaisin ns. normaaliin elämään eikä olisi mitään mielenkiintoa normaaliin arkeen ja elämään. Johtuuko vaan siitä, että kokee oman elämän suht shaibaksi vai liittyykö johonkin muuhun, esim. ADHD aivoihin?
Tripin jälkeen en saa millään unta. Normaalisti edes rauhoittava lääke saa nukahtamaan ellei muuten uni tuu mutta tripin jälkeen sekään ei tehoa edes normaalia suuremmalla annoksella. Onko tämä(kin) ihan normaalia vai liittyykö ADHD aivoihin? Onko jotain vinkkiä millä saisi nukuttua tripin jälkeen? Seuraavaksi päiväksi ei voi suunnitella mitään kun on niin väsynyt nukkumattomuuden takia.
ADHD lääkettä otan vain ns. tarpeen mukaan, en päivittäin. En ole koskaan ottanut ADHD lääkettä ennen sienten popsimista. Onko jollain tietoa/kokemusta miten tatit vaikuttaa, jos on ottanut ADHD lääkkeen?