Kysy psilosybiinisienten käyttämisestä

Viesti erotettiin uuteen ketjuun: Psilosybiinisienet ja ADHD

En tiedä onko tämä oikea ketju, mutta Eilen otin toista kertaa sieniä tänä syksynä(30kpl silokkeja) ja lievää panikointia ja epämiellyttävää oloa oli suuren osan matkasta koska seura ja paikka ei ollut oikein hyvä. Jossain vaiheessa meinasin jopa nukahtaa tai jotain, silmät menivät itsestään kiinni ja muistikuvat ovat hämärät. tänään olo on hyvin masentunut ja sekava, olen lukenut että sienet voi aiheittaa kokemuksia jotka jäävät päähän pitkäksi aikaa. Tämä taisi olla sellainen?

Voi olla, että kyseisten sienien pitoisuus oli poikkeuksellisen korkea. Olen tuon “nukahtamisen” kokenut itsekin pari kertaa ja se voi tuntua todella epämiellyttävältä etenkin, jos on paikassa jossa ei ole valmis päästämään irti. Muiden ihmisten läsnäolo on usein “ankkuri” todellisuuteen, jolloin irti päästäminen voi olla lähes mahdotonta.

Vaikean tripin jälkeen olo voi olla todella omituinen ja tyhjä, mutta yleensä vaikeidenkin trippien nettovaikutus on positiivinen. Jos olo on sen mukainen, kannattaa hakea apua tai puhua jonkun turvallisen ihmisen kanssa. Jos et jostain syystä halua/koe tarvetta sille, niin rauhallinen musiikki ja hengitysharjoitukset voivat helpottaa oloa. Ajan kanssa olo helpottuu, suosittelen rauhallista ja hyväksyvää itsetutkiskelua tuon vaikean olon takana olevista syistä. Kannattaa muistaa vielä se, että nettovaikutus on useimmiten positiivinen.

Miksi ylipäätään otit sienet tällaisissa olosuhteissa? Myös kappalemäärinä annostelu on herkästi harhaanjohtavaa kokoerojen vuoksi ja voi helposti lisätä ongelmia varsinkin kehnossa käyttötilanteessa/-ympäristössä.

2 tykkäystä

Joskus jotkut kaverini ovat vähän kyseenalaisia mutta yleensä niiden kanssa voi olla oma itsensä joten päätin kokeilla. Loppumatka meni hyvin mutta alussa pieni naureskelu ja vittuilu minulle ei sillä hetkellä tuntunut kovin hauskalle.