Mikroannostelu (microdosing) ja mahdolliset terveyshyödyt

oon ottanu varmaan yli viikon yhtä kyytiä mikro annoksia. 0,04g useamman kerran päivässä sienistä tekemääni jauhetta.

todella hyviä kokemuksia. oon myös lukenu että pitäis olla välipäiviä, mutta mun keho on niin herkkä reagoimaan että hyvin pystyy nappaileen tuon viikon ainakin.

vois itseasiassa ku nyt tulee tatteja niin koittaa piakkoin vielä pidempää jaksoa.

Kiitos vastauksesta. Olen ottanut n. 0.07g/pv neljänä päivänä. Todella hyvä kokemus tähän saakka. Ahdistus väheni ns normaalille tasolle ja olo on ollut “normaali”, mikä varmaan keskimäärin pitäisi olla. Kaikki tunteet kokee, mutta karmea ahdistus on jäänyt. Välillä tunnen jopa onnellisuuden ja kiitollisuuden tunteita. Tämä “normaali” olotila tuntuu tutulta -tämmöinen olo oli ehkä parikymmentä vuotta sitten viimeksi. Mun ahdistus lienee lääkeresistenttistä, koska lääkkeet eivät tähän auta ja koen että syön snri:tä turhaan. Olen puhunut lääkityksestä psykiatrin, psykologin ja terapeuttini kanssa ja ahdistukseni on sitä tasoa että lääkityksellä hankala hoitaa. Terapia kuulemma on paras hoito ja onneksi löysin hyvän terapeutin. Bentsot ainut mikä auttaa, mutta niitäpä ei enää määrätäkään. Opamoxilla pysynyt elämässä kiinni ja ollut elämisen arvoista elämää. Koukuttavia ovat sen tiedän. Mutta mitä sitten jos olisin vaikka loppuelämän niistä riippuvainen ja elämä olisi elämisen arvoista. Olen nyt n. 50v. Aika rankkaa ollut tämän asian kanssa ja olen etsinyt aina uusia apukeinoja kun joku ei ole toiminut. Sienet oli viimeinen ja äärimmäinen ratkaisu minulle ja niistä olen saanut apua.

Mikroilen ehkä vielä pari päivää ja sitten pidempi tauko. Onneksi tämä auttaa🙏

1 tykkäys