Saisiko vähän parempia kuvia tunnistukseen?
Melko varma olen, että nämä ovat oikeaa sorttia, mutta olisi kiva saada varmistus. Haju oli herkkusienimäinen, mutta hieman epävarmuutta siksi, että varsi napsahti rikki, kun yritti kietoa pikkusormen ympärille ja kaikki yksilöt oli maksimissaan kolmen ryhmissä. Muilla näyttäisi olevan keskittynyt suurempiin ryppäisiin. Paperilla olevat samoja kuin muutamassa esimerkin kasvuympäristökuvassa.
Kiitos etukäteen tunnistajille!
Ovathan suippuja? Tulee spotilla aina poimittua näitä tän mallisia ja sit kotona alkaaki pohtiminen että mitä jos nää nyt onki jotain muuta :D noi varret jotenki niin oudot ku jopa punertaa. Kiitos jo etukäteen!
Pari hieman epäilyttävää tapausta tuli vastaan, omasta mielestä on mitä pitää, mutta kokeneilta vaaditaan apua
@Tapani Suippuja.
@smurffimies Suippuja myös.
@Jasu b, c, d, e. Ovat suippuja. Samoin myös sytkärikuvassa.
@jericho Ei saa tarpeeksi selvää.
@sieninautiskelija Näistä ei oikein saa selvää.
@Pyöveli Suippuja ovat.
@Matson Oikealla ei ainakaan suippuja. Vasemmat sienet aika huonokuntoisia ja ei saa tarpeeksi selvää.
Hoblaa, tuli tuollaisia vastaan, olen aika varma näistä ensimmäisistä, mutta isommista en niinkään..
Olisko isommat jotakin kirjohelttoja?
Tässä isommat:
Kiitän jo ennalta!
@TolkutonMeteli Liian nuori sieni, ei pysty sanomaan.
@Tt_tatti Ei ole.
@Semilansea Ei ole.
@Ihmettelijä Ei ole.
@Speischip Ei ole.
@Jumatsuugeli Liian mätä sieni, kävisin samalla laitumella uusiksi kuitenkin.
@Piensien Isommat ei oo ainakaan suippuja. Ylimmästä kuvasta ei näe tarpeeksi että voisin itse sanoa mitään.
@Pinni Ei ole kummassakaan pyynnössä suippu.
@froomboom Ei ole suippu.
@Pinni Kaikki muut varmasti suippuja paitsi tuo valkoisin, en pysty siitä sanomaan. ![]()
@maD Oli tosiaan märkä kuvassa kun kuivasin niin vaaleni hyvän näköiseksi, onko turvallista nauttia?