Moikka!
Noviisina tämän psykedeelin ympärillä ja ikuisena uteliakkona olen kiinnostunut miten aikaisemman itsesi ja psilosybiiniä käyttäneen itsesi välinen minuus ovat eronneet toisistaan ja mitä olet selvästi tämän psykedeelin ansioista kokenut saavuttaneesi?
Näistä mielen porttien avaajista vasta vähän opiskelleeni olen saanut huomata tuon tuoneen monia innovaatioita maailmaan. Työkaluna itsensä kehittämisessä ja kansanomaisen sairauden, kuten masennuksen hoidossa psykedeeliterapiassa varsin lupaava, joten potentiaali on valtava.
Itse työskentelen insinöörialalla, ja mikäli tämän alan tai jonkun luovemman kanssa olet tekemisissä, niin kiinnostaisi kuulla foorumilaisten oivalluksista miten psilosybiini tai muut klassiset psykedeelit ovat auttaneet sinua urallasi tai harrastustoiminnassa. Oletko oivaltanut jonkun asian joka on ollut mielen päällä pitkään, mutta et vain ole kyennyt ymmärtämään tätä aikaisemmin. Entäpä oletko saanut apua hahmottaa kaavioita tai muita oleellisia asioita paremmin psykedeelin ansiosta?