Kutsu poliisin kuulusteluihin tryffelien tilausyrityksistä. Asianajaja paikalle?

Yritin tilata hollannista yhden paketin taikatryffeleitä itselleni mutta se jäi kiinni tullissa. Pistin samantien toisen tilausyrityksen menemään, ja kun sekin jäi kiinni tullissa, niin yritin vielä kolmannen ja viimeisen kerran (joka sekin jäi kiinni).

Käsittääkseni tällaisesta yleensä selviää sakoilla. Mutta nyt minut kutsuttiin kuulustuleihin asian tiimoilta, mietin että ehkä minun kannattaisi ainakin konsultoida asianajajaa tähän liittyen. Lähinnä siksi että tilausyrityksiä oli yhteensä kolme, ja en tiedä yrittäisikö virkavalta putkittaa kaikki tilaukset yhteen mahdollisessa syytteessä. Olen huolissani että tulee muutakin kuin sakkoja.

Jos tiedätte sopivia asianajajia, joilla on osaamista tällaisista tapauksista, niin pistäkää toki yksityisviestillä suosituksia. Hakukoneilla en itse löytänyt tällaisiin lievempiin tapauksiin erikoistuneita asianajajia.

Ei varmaan kuulusteluihin ole hyötyä pyytää aianajajaa.Lievä salakuljetus ainakin ja ehkä huumausaine käyttörikos 3x.
Merkinnäthän nuista jää. Jos menee käräjille nii sinne on syytä pyytää asianajaja tai ainaki pyytää vilkaisee sun jutua mitä syyttäjä vaatii että onko ne kohtuullisia vaatimuksia.