Mdma ja ekstaasi

Viesti siirretty oikeaan ketjuun. -Ylläpito
En osaa linkittää/ketjuttaa tätä viestii tonne mdma-ketjuun, mut kysytään nyt sitten tässä…
Eli mites sulle ei tuu laskuja tuosta? Mulle tuli jo heti ekan kerran jälkeen, ja määrä on voinu olla jopa alle 100mg, sillä tuosta kaverin epämääräisestä mämmimäärästä (vähän paskainen ja käyttöä nähnyt 0.01g tarkkuudella näyttävä fikti vissiinki, ja muista ihan tarkkaan, et sanoko se 0.12, 0.18 vai 0.2 grammaa punninneensa valmiiksi) ei ehkä saanu ku just puolet alas.
Vaikutus ei ollu loppujen lopuksi mielellisesti mitenkään älyttömän voimakas…
Eli värit kirkastu, ja joku yleinen empatia tais nousta muita kohtaan, muistikatkoja ja musiikki tais kuulostaa paremmalta.
Alkoholia oli toki menny päivän aikana ennen mämmejä joku ehkä 12 annosta kai…

Keholliset vaikutukset sen sijaan oli aika selkeät, eli sydän hakkasi, pupillit meni isoiksi, jne. Ja tämäkin teki just sen tunteen, että tuntu siltä, et ei tätä kemikaalia kyllä tarvitse enempää tälle illalle ottaa, sillä tuntu jo ihan tarpeeks lujaa toimivan.
Mutta kaikesta huolimatta jo tuommomenki määrä sai omasta mielestä aika huonot olot seuraavalle päivälle aikaan, vaikka itse päihtymys ei ollut loppujen lopuksi mitenkään erityisen voimakas esim. sieniin verratuna. Kunnolliset visuaalit ja ne perus tuntemukset ja mielialan vaihtelut, mitä sienissä voi tuntea siis puuttui aikalailla kokonaan. Ja sienissä voi myös kokea ikäänkuin sulautuvansa ympäristöön ja kokea olevansa osa musiikkia, ja musiikin voi myös “nähdä” sienissä. Tätä ei kuitenkaan tullu tästä. Tai ei ainakaa siten, et itse oisin pannu merkille.
Ja siis seuraavana päivänä masensi, ahdisti, tuntui yksinäiseltä ja vainoharhojakin esiinty.

Joku vois syyttää alkoholia tuosta, mutta eräältä toiselta foorumilaiselta oon kuullu, et hänen mielestään alkoholi ei juuri vaikuta mämmin jälkioloihin.
Ja voin sanoo, et pelkästä alkoholista en ikinä oo saanu tommosia laskuja. En vaikka oisin lähemmäs kontin juonut illan aikana.
Ja olin tuolloin nuorempi ku nykyään, niin sitä suuremmalla syyllä ihmetttelen, koska silloin en varsinkaan mitään ihmeempiä krapuloita saanut yleensä alkoholista.
Myöskin piri ja alkoholikaan eivät edes kombotettuna saaneet tuommoisia jälkioloja aikaan, vaikka nimenomaan jotkut sanoo piriä paljon pahemmaksi vainoharhojen aiheuttajaksi vs. mämmi. Tästäkään kombosta ei tullu edes hetkellisesti esim. sitä, että tuntuisi että muut ihmiset tuijottaa minua, ja puhuu selän takana kaikenlaista. Mämmistä (ja alkoholista) kyllä tuli joksikin aikaa tuollainen tunne seuraavana päivänä vaikutusten jälkeen.
Eli onko nuo tuommoiset vainoharhat ja laskut sitten normaalia mämmille, vai olenko itse sitten jotenkin poikkeava tapaus?